13 januari 2014

Campagnevoorbereidingen in volle gang

De voorbereidingen voor de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van D.V. 19 maart 2014 zijn in volle gang. Tijdens de voorbereiding zijn er vier werkgroepen gevormd: een werkgroep die het verkiezingsprogramma schrijft, een werkgroep die bijeenkomsten organiseert, een werkgroep die de financiën beheert en een werkgroep die de PR verzorgt.

Op 6 februari a.s. gaat de campagne officieel van start. Kees van der Staaij, fractievoorzitter van de SGP fractie in de Tweede Kamer, hoopt die dag aanwezig te zijn.

Tijdens de campagne zijn er verschillende bijeenkomsten. Het gaat hierbij om avonden voor de plaatselijke kiesverenigingen, de door de BDU georganiseerde debatten en tijdredes.  U bent natuurlijk hartelijk welkom tijdens die bijeenkomsten. De data en locaties kunt u vinden in de agenda op deze website.

Meer informatie over de campagne verschijnt vanzelf op deze website, op facebook en op twitter.

We doen alvast een klemmend beroep op u: laat uw stem niet liggen, want het SGP-geluid is van invloed in Barneveld!